שאלות נפוצות ותשובות מעולות
אפשר להזמין בטלפון?
ברור! בשמחה!
פשוט התקשרי בימים א'-ה' בשעות 10:00-15:00 לטלפון 052-6557941
אם בא לך לכתוב לנו בוואטסאפ, מוזמנת לפנות בכל שעה.
האתר לא דורש ממך להירשם לפני הקניה ושטויות כאלו. הכי פשוט לקנות פה.
נכנסת לחנות. מסתכלת על כל הבגדים, בוחרת אחד או כמה, מוסיפה אותם לסל הקניות, וכשמרגישה שמיצית, קופצת אל הסל, עוברת לקופה, מזינה פרטי אשראי או מתחברת עם Paypal, בוחרת שיטת משלוח, ומשלמת. סה-טו.
מכאן זה כבר בידיים שלנו, ואנחנו תקתקניות שחבל על הזמן.
הפריט/ים ייארזו בתוך 3 ימי עסקים ויישלחו. תקבלי עדכון במייל שהזנת לגבי המשלוח שלהם, וכל שנותר לכולנו הוא לקוות שהם יהיו בול בול מה שקיווית לו, ישבו עלייך פצצה, ותהני מהם לעוד שנים רבות וארוכות.
מדיניות משלוחים והחזרות
אני מאמינה שלכל אחת יש זכות לעשות עם החיים שלה מה שבא לה, ולא צריך להפריע לזרימה החופשית. אם הזמנת ומסיבה מסוימת התחרטת, זה בסדר גמור. כל זמן שהחבילה לא יצאה למשלוח, אפשר לבטל בלי בעיה.
צרי קשר טלפוני בימים א'-ה' בשעות 10:00-15:00, ונבטל את העסקה.
אם החבילה כבר יצאה לדרכה, תוכלי להחזירה (כמובן מבלי שנעשה בפריטים שימוש) בתוך 3 ימי עבודה מרגע קבלת המשלוח.
כשנקבל את החבילה חזרה, נבטל את החיוב.
זמן משלוח
תלוי באיזו שיטת משלוח בחרת..
עם שליח - אצלך תוך 3 ימי עסקים, כמובן בתנאי שאת לא גרה בחור (אילת, יישובי הערבה, מעבר לקו הירוק ואיזור רמת הגולן)
עם דואר רשום - מהניסיון שלי - בין 3 ימים לשבוע וחצי. לעיתים נדירות גולש ל-14 ימי עסקים. פה דווקא אם את גרה בחור- אשרייך! הדואר הרבה יותר מהיר למקומות קטנים.
ואם זה לא ימצא חן בעיני? מותר להחזיר?
מותר!
כמובן שעדיף שכמה שפחות, אבל בהחלט מותר.
אנא לפני הקנייה השווי את מידותייך עם המידות שרשומות על כל מוצר.
במקרה שתבחרי להחזיר, אנא שלחי אלינו את החבילה בדואר רשום, בתוך 3 ימי עסקים מיום קבלתה, לכתובת הבאה:
בטי בארץ הוינטג', מושב אניעם, 1249500
תקבלי מאיתנו זיכוי (שלא כולל את דמי המשלוח) ברגע שנקבל את החבילה
יכולה לפנות בוואטסאפ באמצעות הסמל כאן באתר מימין למטה, או באמצעות דף ה"צרי קשר" שלנו, או באמצעות הצ'אט באתר.
תודה ובהנאה ובהצלחה :)
ענבל
